Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

In plaats van een vakantie heb ik dit jaar besloten om mezelf nuttig te maken voor mensen die het minder goed getroffen hebben dan wij allemaal. Natuurlijk kan dat ook dichter bij huis maar nu ben ik gelijk in de gelegenheid om een ander land goed te leren kennen. Ik heb 2 maanden de tijd en zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Recente Reisverslagen:

18 September 2008

Joris kan wel inpakken!

15 September 2008

Een tropische verrassing

10 September 2008

Afscheid zonder tranen!

08 September 2008

De laatste loodjes

05 September 2008

Singing in the rain
Jolanda

In plaats van een vakantie heb ik dit jaar besloten om mezelf nuttig te maken voor mensen die het minder goed getroffen hebben dan wij allemaal. Natuurlijk kan dat ook dichter bij huis maar nu ben ik gelijk in de gelegenheid om een ander land goed te leren kennen. Ik heb 2 maanden de tijd en zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 36238

Voorgaande reizen:

17 Juli 2008 - 17 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: