nog geen buikpijn! - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu nog geen buikpijn! - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu

nog geen buikpijn!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

12 Juli 2008 | Nederland, Barendrecht

Hallo allemaal,
als 't allemaal verloopt als gepland zit ik vandaag over een week mijn eerste berichtje vanuit Argentinië te maken...
2 maanden ver van huis, geadopteerd door een gastgezin waar ik me hopelijk thuis zal gaan voelen. Mijn gastmoeder heet Norma Tomassi en ik heb 2 gast-zussen, Jessica en Ingrid. En niet te vergeten een hond, Jano.
Op werkdagen ga ik helpen in een kindertehuis waar ik nu de naam nog niet van weet. 's avonds en in de weekenden heb ik de tijd voor mezelf om het land en de mensen te leren kennen. Volgens de verhalen trekken de vrijwilligers (die uit de hele wereld komen) veel met elkaar op en dat lijkt me heel gezellig.
En verder moet ik me storten op het leren van de taal want met alleen 'buenos dias` en 'no hablo espanol' kom ik er natuurlijk niet! Kortom, genoeg nieuwe, spannende en leuke dingen om naar uit te kijken.

  • 13 Juli 2008 - 16:42

    Andrea:

    Ha Jo,
    ben heel benieuwd naar al je avonturen daar en zal je logjes volgen!

    Veel liefs!

  • 16 Juli 2008 - 09:42

    Hans En Linda:

    Ha die Jo,
    Ja, het komt nu wel heel erg dichtbij he? Nog maar 2 nachtjes slapen en dan vertrek je voor je avontuur naar Argentinië. Wij bellen je nog voor vertrek maar wensen je via dit prachtige medium alvast heel veel plezier en een prachtige, leerzame periode toe. Wij hebben bewondering voor het feit dat je deze stap gezet hebt en zijn er van overtuigd dat het een onvergetelijke trip wordt, waar je als mens 'rijker' van zal worden. We kijken nu al uit naar je berichtjes over je gastmoeder, -zussen, -hond en over je kindertjes natuurlijk.
    xxxxx

  • 16 Juli 2008 - 13:47

    Bep:

    leuk joh zo de eerste keer je side te lezen.
    groetjes ma

  • 17 Juli 2008 - 07:00

    Mirjam:

    Veel, veel, heel veel plezier!

  • 17 Juli 2008 - 08:50

    Sandra:

    Na je aan de telefoon te hebben gesproken is de buikpijn er nu wel. ben zeer benieuwd hoe je reis gaat verlopen,en via deze site kunnen we gelukkig alles volgen.
    Onze ouders zouden zeggen: hadden we vroeger niet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

In plaats van een vakantie heb ik dit jaar besloten om mezelf nuttig te maken voor mensen die het minder goed getroffen hebben dan wij allemaal. Natuurlijk kan dat ook dichter bij huis maar nu ben ik gelijk in de gelegenheid om een ander land goed te leren kennen. Ik heb 2 maanden de tijd en zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 36247

Voorgaande reizen:

17 Juli 2008 - 17 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: