ik snap ´t nog niet helemaal - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu ik snap ´t nog niet helemaal - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu

ik snap ´t nog niet helemaal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

22 Juli 2008 | Argentinië, Córdoba

Hai allemaal, ik snap zelf nog niet helemaal hoe ik mijn berichtjes moet sturen, maar volgens mij is dit de juiste manier. heb ik net een heel verhaal aan mezelf schreven. ook gezellig. doei doei

  • 22 Juli 2008 - 17:08

    Ma Zeeven:

    hallo lieverd. je aller-eerste bericht is goed overgekomen, nu alleen maar dat je het niet goed snapt.
    Geeft niets wij hopen dat alles goed is met je.
    Lieve groetjes pa en ma xxxxxx di.19.00 uur

  • 22 Juli 2008 - 17:13

    Zus:

    Hallo kanjer,

    Leuk je verhaal te lezen van de eerste indruk en belevenissen.
    Goeie instelling alles over je heen laten komen, geloof dat ik dat hier ook maar ga doen.
    Succes meisje, en werkse!

    je kleine zusje (en Ronny)

  • 22 Juli 2008 - 17:44

    Sheila:

    Hé meisje Zeeven,

    Fijn om wat van je te horen, al is het maar een klein stukje ;-).

    Veel plezier morgen op je eerste werkdag!

    Liefs van mij x


  • 22 Juli 2008 - 18:16

    Ma Zeeven:

    nog even een keer je moeder.
    Ik ben reuze benieuwd hoe het morgen gaat op je eerste werkdag. Veel met handen en voeten
    praten dan kom je er wel he?
    Zo fijn om telkens even iets van je te vernemen en dan vergeet ook onze taal niet.
    grapje!veel kusjes van je moeder. doei
    je vader schrijft wel naar je hoor.

  • 22 Juli 2008 - 19:04

    Sheila :

    Met wat hulp van je moeder heb ik je bericht gevonden! Wat een belevenissen allemaal al hè? Ben benieuwd of je vandaag al gewerkt hebt, en hoe je nieuwe 'werkplek' voor de komende weken is.

    Doei! xxx

  • 22 Juli 2008 - 19:51

    Fam Roeland/7:

    hallo jo, we hebben net wat extra foto ruimte voor je besteld, ben benieuwd of het ook werkt !! nou de eerste ervaringen zijn goed in ieder geval, ik denk dat je de lange reis gauw bent vergeten. Morgen moet je toch voor het eerst werken ? Kun je daar ook je hotmail lezen ? dan kunnen we nog een fotootje opsturen af en toe. Het is hier ook niet warm, lijkt wel herfst. Je nicht is flink aan het kletsen, ze probeert alles na te zeggen, zoals fietsen=pietsen - mama openmaken - vliegtuig. ze snapt alleen nog niet goed het verschil tussen mama, papa en isabel! we vieren vandaag ons 5 jarig jubileum dus het is groot feest met gebak en zo. Nou we blijven schrijven en misschien kunnen we ook nog bellen, vanaf de zaak kan ik makkelijk het nr van je logeeradres bellen. veel succes morgen doei

  • 22 Juli 2008 - 22:24

    Andrea:

    Ha Jo,
    fijn om te lezen dat je eindelijk bent waar je moet zijn en dat je gelijk al zoveel meemaakt!
    Zeker leuk als je regelmatig post, de afgelopen dagen heb ik 5x per dag gekeken of er al nieuws was. :D Gelukkig deed je moeder regelmatig updates!

    Ik wilde met Deanne extra fotoruimte voor je regelen, maar zie net dat Remi&Rokaja dat al gedaan hebben. Laat maar komen die plaatjes!

    Hier schijnt het eindelijk een beetje zomer te worden; na heel het weekend in de regen in de tuin gebuffeld te hebben, kon ik het vandaag een beetje blubbervrij maken. Ik ga nog foto's online zetten, tzt kun je hopelijk het nette eindresultaat zien!

    Kan ik via tante Bep het adres van je gastgezin krijgen? Ik weet nog van toen je in de VS was, hoe leuk echte post toch is en blijft!

    Ik moet nu gauw gaan slapen, de wekker gaat over minder dan 6 uur. Lekker bed&bad daar?

    Liefs Andrea
    (dinsdag 0.24 uur te Wemeldinge)

  • 23 Juli 2008 - 14:51

    Ruby:

    hallo jolanda hoe gaat het? met mij gaat alles goed. Ik hoop met jou ook. Hoe is het daar? mooi? heb je ook al met de hond gewandeld en is hij lieg? en hoe was de reis ik hoorde dat er vertraging was. IK hoop dat je goed bent aangekomen. Ik ga morgen lekker naar scheveningen met mijn Oma want morgen is het lekker weer. De komende dagen is het heerlijk. maar maandag was het echt niet leuk heel koud. Maar ik ga weer groetjes van Ruby

  • 24 Juli 2008 - 09:05

    Anita:

    Hoi Jolanda!

    Ik zou ook niet weten hoe het moest hoor!
    Dit is je 2e 'werkdag'. Ben benieuwd hoe het gaat.De gift voor het tehuis heb ik de 22e naar je rekening overgemaakt. Laat je nog weten wat je ervan 'gedaan' hebt?
    groetjes,Anita

  • 24 Juli 2008 - 21:37

    Pa :

    jolanda het is nu een week geleden dat we je hebben weggebracht het was wel een avontuur voordat je op de plaats van bestemming was maar hopelijk gaat het nu allemaal gesmeert.

    Ik hoop dat je eerste werkdag beter is verlopen dan reis er naar toe.
    groetjes PA MA

  • 28 Juli 2008 - 16:14

    Barbara:

    hoi Jolanda, leuk om te lezen dat je bent waar je moet zijn na alle vertragingen. Het is ook fijn om te lezen dat de kinderen je toch wel verstaan in het hollands en dat ze zo aan je hangen. Leuke foto trouwens want mijn collega vindt je er kittig eruit zien. Ik werk vandaag voor het eerst late dienst. Het is best wel leuk. Maar ik zou dit toch niet vaker willen doen. Zo Jolanda we horen elkaar weer. doei............

  • 06 Augustus 2008 - 22:03

    Pa:

    jolanda het is nu 24.00 uur en ik zit nu argentijnse tv te kijken maar versta er niets van via internet en ikzie dat het hard regent ik kijk op canal 13 td
    als jij het canal nummer weet mischien kunnen wij hier ook nog wat volgen
    maar ik ga nu wat drinken en de krant lezen.
    de groetjes pa en ma

  • 02 September 2008 - 11:14

    Ome Aart:

    hoi lieverd, eindelijk heb ik de site gevonden wij hopen dat alles goed gaat met jou en dat je het er naar je zin hebt, hier gaat het goed we zitten nog steeds in Vierhouten op de camping de kinderen zijn na totaal vijf weken weer naar huis dus het is weer rustig hier.Het was wel wennen maar nu gaat het wel.
    Als je terug bent in
    nederland en je wilt even rustig bij komen van je reis dan ben je van harte welkom bij ons op de camping.

    Jolanda de groetjes van ons nog veel plezier en totziens.

    tante Jennie en ome Aart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

In plaats van een vakantie heb ik dit jaar besloten om mezelf nuttig te maken voor mensen die het minder goed getroffen hebben dan wij allemaal. Natuurlijk kan dat ook dichter bij huis maar nu ben ik gelijk in de gelegenheid om een ander land goed te leren kennen. Ik heb 2 maanden de tijd en zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 36249

Voorgaande reizen:

17 Juli 2008 - 17 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: