voor bij de foto´s - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu voor bij de foto´s - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu

voor bij de foto´s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

10 Augustus 2008 | Argentinië, Córdoba

Nou zoals jullie zien is het me eindelijk gelukt om foto´s te plaatsen. Alleen moet ik nog even uitvinden hoe ik ze moet draaien en of ik er tekts bij kan zetten maar daar heb ik nu ff geen zin meer in. Dus ik zou zeggen: raadjeplaatje. veel succes.

  • 11 Augustus 2008 - 07:26

    Ma:

    Hoi Jo. Ma.11-8 om 9.00 uur gelijk gekeken leuke foto,s. Ooka al staat er nog niets bij, we hebben toch een beetje kijk op je verblijf daar.
    Wij zijn zondagmiddag toch nog naar het park geweest voor de dag van de romantische muziek.
    Ondanks dat het s,morgens nog regende was het smiddags droog en nam iedereen zijn plekje weer in. Heel gezellig. maar de jongens van de Roparun hebben we niet gevonden. Misschien waren zij er ook dit jaar niet.
    Ik ga stoppen want Isabel wordt gebracht.
    Groetjes van pa en ma xx

  • 11 Augustus 2008 - 07:43

    Sil:

    Hey Jo!

    Leuk de foto's zo hebben we een beetje indruk hoe je verblijf is daar.
    Ben gister bij me zus geweest en we zijn niet naar de dag van de romantische dag geweest, want s'morgens was het huilen v/d regen, maar inderdaad wat je mam al zegt s'middags knapte het weer goed op, maarja volgend jaar maar weer.
    Ik nog vandaag en morgen werken en dan vakantie nu kijk ik er echt naar uit ben er aan toe ff uit de sleur vandaan en regen.
    We gaan vrijdag rond 6.30 rijden en dan in Zurich sávonds overnachten en vervolgens de volgende ochtend naar het Meer van Lugano.
    Ok Jo blijf maar mooie foto's maken !!
    Adios!

  • 11 Augustus 2008 - 08:17

    Ineke:

    Hallo Jolanda,
    Je mooie foto`s bewonderd en je story vanhet weekend gelezen, ik vind het nogsteeds zo knap, dat je dit allemaal doet en gelukkig ,dat je nu ook een beetje het vakantie gevoel krijgt.
    Zijn het in dat huis gehandicapte kinderen?
    Het weer is hier echt niets, ik krijg morgen Nikki en Tim, maar je moet echt goed verzinnen om wat leuks te doen, ja bios vinden ze altijd leuk, maar ik val er vaak bij inslaap(vinden zij wel leuk)kunen ze het weer aan opa vertellen.
    groetjes en veel liefs

  • 11 Augustus 2008 - 11:52

    Sheila:

    Leuk om eindelijk foto's te zien! We staan op het punt om naar Harderwijk te vertrekken, wilde nog ff kijken of je een verhaaltje had geplaatst. Lees het op m'n gemak als ik terugkom. Veel plezier met Henk van de week!!

    Kus x x x

  • 12 Augustus 2008 - 07:24

    Sandra:

    Erg leuk om te zien waar je je bevindt,is iets anders dan Barendrecht hé.
    Hoop snel meer te zien.
    Chau

  • 12 Augustus 2008 - 16:54

    Joke Krootjes:

    He Hallo Jolanda,
    Wat leuk om wat te lezen over je uitdagende reis. Super goed dat je dit doet.
    Ik hoorde van Walter dat je via deze site te vinden was . Ik had nu even tijd om snel even bij te lezen en alles geeft best een leuk beeld van hoe je daar nu leeft en werkt en natuurlijk ook hoe je ervan geniet. Hoe is het met je spaans? Ik hoorde ook dat je in maart ook meegaat naar Frankrijk, wij zijn ook van de partij. Ik zelf ben nu 3 maanden aan het werk bij de Rabobank en dat bevalt mij prima, maar zoals met alle nieuwe dingen is het even wennen maar ook wel heel spannend.
    Groetjes en tot schrijfs.

    Joke

  • 12 Augustus 2008 - 19:10

    Rokaja:

    Hoi Jo,

    Wat een mooie foto's zeg, nu gaat het bij ons ook een beetje leven. Dat wordt straks een heel dik plakboek maken. Vandaag niet zo veel gedaan, in de ochtend was het niet zo heel erg mooi weer. Lekker een beetje relaxen met Isabel en uitgebreid badderen. Ze doet af en toe ook een beetje drijven als ik haar help. Heldin!!!!

    Ben benieuwd naar de volgende foto's.

    Groetjes,

    Rokaja

  • 17 Augustus 2008 - 15:39

    Fenny& Armando:

    Foto,s bekeken en je verhalen gelezen ,Leuk hoor ,Hopen dat je nog een leuke tijd hebt daar , Groetjes en Hasta la vista .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

In plaats van een vakantie heb ik dit jaar besloten om mezelf nuttig te maken voor mensen die het minder goed getroffen hebben dan wij allemaal. Natuurlijk kan dat ook dichter bij huis maar nu ben ik gelijk in de gelegenheid om een ander land goed te leren kennen. Ik heb 2 maanden de tijd en zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 36238

Voorgaande reizen:

17 Juli 2008 - 17 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: