over biefstuk en reisschema´s - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu over biefstuk en reisschema´s - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Jolanda Zeeven - WaarBenJij.nu

over biefstuk en reisschema´s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

03 September 2008 | Argentinië, Córdoba

Buenos,

Jullie worden wel verwend met 3 dagen een berichtje van mij zeg! Is eigenlijk geen goed teken want dan heb ik te veel tijd om te schrijven en last van heimwee. Dat is allebei waar.
Maar ik had vandaag weinig zin om na het werk nog op stap te gaan, heb net zelfs een uurtje geslapen ... en ik heb nu ook wel erg veel zin om naar huis te komen. Het duurt me ineens te lang allemaal.

Vanmiddag heb ik ´thuis´ verteld wat de gewijzigde plannen zijn. De reactie van Norma: ´Zo en wanneer heb je dat allemaal verzonnen dan want ik weet helemaal van niks!´ Zo doet ze dat bij haar eigen kroost ook dus ik beschouw het maar als een heel goed teken.
Maar ze vindt het wel fijn voor me dat ik er nog een paar dagen watervallen aan vast plak want ik ben er wel aan toe.
Ik werk ook te hard en ze zegt dat ik gewoon af en toe niet moet gaan, zij belt ze dan wel ´s eventjes voor mij op. Maar ja, dan word ik net als die dames daar die niet zo hard werken en dat is nou niet mijn stijl. En die 4 dagen kom ik nog wel door, ik strik gewoon wat minder veters en speel wat minder vaak voor paard. De neuzen blijf ik natuurlijk wel gewoon afpoetsen want getver wat een snot.

Gisteravond lekker gegeten in een mooi restaurant met veel glazen en bestek op tafel en een overijverige ober. De steak was prima maar zo lekker als ik ze in Costa Rica heb gegeten, zijn ze hier toch niet hoor. Terwijl dit toch het land van het vlees is.
Vanavond gewoon weer thuis bij Norma aan tafel, toen ik net wegging, rook het al goed, ik heb ´n flesje wijn erbij gekocht dus niks te klagen.

Ik ga jullie weer verlaten, ga de foto´s uploaden en dat duurt wel eventjes vanaf deze pc.
Groetjes en slaap lekker

  • 03 September 2008 - 22:11

    Ma:

    3-9-08
    Lieve Jo,
    Wat een mooie foto,s, eindelijk ook eens de hond gezien.We dachten al dat hij er niet meer was want we hoorden jou er nooit over. Vervelend dat je pleegmoeder zo reageert, maar ja zo blijkt ze nou eenmaal te zijn. Dat je heimwee hebt is logisch, zeker voor jou maar helemaal in deze situatie. Nou heimwee naar jou heb ik ook hoor en je vader ook al zegt hij er niet zoveel over.Hou het nog een poosje zo vol en alles komt goed. Geniet nou nog maar even want het is voorbij voor je er erg in hebt. We leven in in Holland allemaal met je mee, hopelijk helpt dat een beetje.
    Nou lieverd ik ga naar bed want het is al 10 over 12. Oja,vandaag weer model geweest voor de kapp.ak. Mijn haar is in 1 lengte geknipt. Weer eens iets anders. Ik stuur je nog wel een foro ervan. Hou je taai en honderd knuffels van ons.

  • 04 September 2008 - 04:16

    Hi!:

    hi joep,

    de koffer staat klaar, wij vertrekken zo naar de DR! maar voordat we weg gaan moest ik nog even je verhalen lezen! moet natuurlijk wel bijblijven! nog heel veel plezier en hou je haaks! dikke kus joen en car

  • 04 September 2008 - 06:40

    Zus:

    Hallo Prinses,

    Kom je kan het heimwee is in ons geval heel normaal en ik moet zeggen je doet het super, echt iets om trots op te zijn en dat zijn we hier in het drukke saaie Holland allemaal op jou.

    Leuke foto's maar het eerste wat me opviel, je haar het is echt lang, waarom laat je het niet lekker groeien zoals een jaar of 15 geleden (jeetje als ik dat zo schrijf besef ik wel ineens dat we oud worden zus).

    Succes met je pleegmams en ik denk dat ze je gewoon niet kwijt wil en je zal missen!

    Dikke Dikke kus..

  • 04 September 2008 - 07:01

    Sheila:

    Hou vol kanjer, en maak er nog wat van deze laatste weken!

    Veel lief en een dikke x

  • 04 September 2008 - 07:43

    Hans En Linda:

    Hi Jo,
    We zijn zoooooo trots op je, voor wat je allemaal doet en gedaan hebt. Nu afsluiten met een toeristisch tripje en dan weer lekker naar je eigen landje. En wij verheugen ons er enorm op je weer te zien. Wij vertrekken echter maandag 8 september (tot zaterdag de 20e) naar Portugal dus je ziet/hoort pas weer als je al geacclimatiseerd bent:). Liefs van het bank.stel xxxxxxxxx P.S.: Check ook nog ff je hotmail voor een mededeling van huishoudelijke aard.

  • 04 September 2008 - 07:47

    Mies:

    HéJo,

    Vergeet je m'n foto die boven je bed hangt niet mee te nemen anders sta ik dalijk in een argentijns "mannenblad"!

    Tot gauw!
    Mies

  • 04 September 2008 - 11:04

    Mirjam:

    Ha die Jojo,
    Wat een mooie miniwatervallen, ik ben benieuwd naar je foto's van de echte grote watervallen. Sheila heeft er plaatjes van laten zien via internet en het zag er echt fantastisch uit!!!
    Bedankt voor je felicitatie, lief hoor. Ik heb van jullie allemaal een mooie bedel gekregen, mijn armband is inmiddels bijna vol.
    De vlaai was ook lekker en er is nog veel over. Ik zal het maar niet voor je bewaren, hè, dat duurt waarschijnlijk net iets te lang voor je terugkomst in ons kikkerlandje.
    Knuffel de kindjes nog maar even nu het nog kan en ga dan maar lekker genieten van je minivakantie bij de watervallen.
    Doejjjjjjjjjjj

  • 04 September 2008 - 18:48

    Rokaja:

    Hoi Jo,

    Wij worden zeker verwend me al die berichtjes van jou. Wel fijn al die op beurende berichtjes terug. Nog meer paar dagen werken en dan heerlijk toch een beetje vakantie vieren. Isabel is nu zo ver dat zij kan zeggen dat je in Argentien bent, daar aan het werk bent en met kindjes. Ik heb het geprobeerd te filmen. Van de week nog maar even proberen want ze had geen zin om te kijken. Veel te druk met mijn nachtkastje over te halen. Nog even en dan kun je haar snotneus weer gaan afvegen.

    Liefs en een heel fijn weekend. Wij gaan heerlijk verjaardagen vieren dit weekend. Morgen even naar Renate. Zij is nu officieel met zwangerschapsverlof. Het aftellen is begonnen

    Doei,

    Rokaja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda

In plaats van een vakantie heb ik dit jaar besloten om mezelf nuttig te maken voor mensen die het minder goed getroffen hebben dan wij allemaal. Natuurlijk kan dat ook dichter bij huis maar nu ben ik gelijk in de gelegenheid om een ander land goed te leren kennen. Ik heb 2 maanden de tijd en zal proberen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 36225

Voorgaande reizen:

17 Juli 2008 - 17 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: